کد پرچم
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

۩به نام خداوند ۩

این روزها استفاده از فیلتر شکن ها برای ورود به سایت های خبری، اطلاع رسانی، اجتماعی و فرهنگی که فیلتر شده اند در میان مردم و به خصوص جوانان و دانشگاهیان رایج شده است. سعی کردیم حکم فقهی مراجع را درباره استفاده از آنها بپرسیم که سوال و جواب ها را می توانید، مشاهده نمایید.

سوال: استفاده از فیلتر شکن ها با توجه به این نکته که قانونی نیستند ، جهت ورود به سایتها و کسب اطلاعاتی که نیاز است( زناشویی ، خانواده ، سیاسی و ..) مجاز است؟

پاسخ دفتر رهبر معظم انقلاب ،حضرت آیت الله خامنه ای : تابع قوانین و مقررات مربوطه مى‌باشد.

پاسخ دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی: از قوانین و مقرّرات حکومت اسلامى تخلّف نشود.

پاسخ دفتر حضرت آیت الله سیستانی : حضرت آیت الله اجازه نمی دهند.

برنا


ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی
هرچند زنده یا مرده بودن مسعود رجوی ملعون تاثیری در فروپاشی تدریجی تشکیلات گروهک تروریستی منافقین ندارد اما برخی شواهد و قرائن حکایت از آن دارد که او دیگر وجود خارجی و یا حداقل حضور اثرگذار ندارد.

به گزارش «تابناک»، شواهد نشان از آن دارد که سرکرده گروهک منافقین از فروردین سال 1382 یعنی درست از زمان حمله آمریکا و همپیمانانش به عراق تاکنون، هیچ گونه حضوری در مجامع عمومی نداشته و حتی تصاویر جدیدی نیز از وی منتشر نشده است.

این موضوع سبب شد تا بسیاری به این نتیجه برسند که رجوی در حمله جنگنده های آمریکایی به اردوگاه اشرف، در خلال حمله علیه صدام، به همراه 20 تن دیگر از اعضای این گروهک از بین رفته است.

دیدار مسعود رجوی با صدام ملعون

بر پایه این گزارش، در خصوص احتمال کشته شدن رجوی در بمباران های یاد شده ادعاهای بسیاری مطرح شد که از جمله می توان به این موارد اشاره کرد:

«منظر. ل» از شهروندان اهوازی که به مدت سه سال از ???? تا ???? به عنوان مترجم فاطمه اروانی با مجاهدین همکاری می کرد و اینک از سازمان مجاهدین جدا شده است، نیز اعتقاد دارد در بمباران ناحیه ای در شهر اشرف که محل برگزاری کنسرت های موسیقی سازمان بود، مسعود رجوی کشته شد. او این اطلاع را از اروانی نقل می کرد که در آن دوره فرماندهی اشرف را بر عهده داشت.

شهید سرافراز امیر صیاد شیرازی که به دست عوامل گروهک منافقین به شهادت رسید

«میلاد آریایی» از اعضای سابق مجاهدین نیز در جایی با بیان چگونگی مذاکره منافقین با نیروهای آمریکایی در جریان حمله سال 2003 به عراق می گوید: در مذاکره با آمریکایی ها شخصی به جز مسعود رجوی وارد مذاکره شد این روشن است که اگر مسعود رجوی در صحنه حضور داشت دلیلی وجود نداشت که مهدی براعی به جای رهبر سازمان وارد مذاکره با آمریکایی ها شود.

اما موضوع دیگری که به عنوان پرسشی تکراری اما بی جواب در افکار عمومی و فضای رسانه ای مطرح است این پرسش است که مسعود رجوی کجاست؟ و اینکه چرا از فروردین سال 1382 تا کنون هیچ تصویر، صدا و یا ویدئویی از رجوی پخش نشده است؟ برای این پرسش ها  هرچند پاسخ هایی مبتنی بر برخی اطلاعات و گمانه زنی های جدید وجود دارد که در ادامه خواهد آمد اما پیش از آن بررسی پاسخ هایی که تاکنون عنوان شده است ضروری است.

 هادی شمس حائری عضو سابق شورای مرکزی مجاهدین و از رهبران سازمان، در مورد این پیام های کتبی در نوشتاری می گوید: جعل « پیام » فقط برای جواب به سوال آزار دهنده «رجوی کجاست؟» هست، تا بگویند « رجوی هست » اما رجوی هنوز « نیست » زیرا اگر بود می بایست خود را نشان می داد تا نیروهایش او را باور کنند و حضور او بتواند اوضاع نابسامان سازمان را بسامان کند اما رجوی هنوز غایب است و ... غیبت رجوی همچنان ... فرقه را آزار می دهد و نه تنها مساله ای از سازمان حل نکرده است که ابهام را بیشتر هم کرده ... .

یکی از جنایات بمبگذاری منافقین

او در ادامه اضافه می کند: اسامه بن لادن با همه محدودیت هایی که سرویس های جاسوسی غرب و به ویژه آمریکا برای او بوجود آورده و دائماً در تعقیب اوست هر از گاهی پیامی شفاهی و یا نوار ویدئویی بیرون می دهد. مگر رهبری مجاهدین از چه محدودیت های بیشتری از بن لادن برخوردار است که نمی تواند پیام صوتی و یا تصویری منتشر کند و در اختیار رسانه ها قرار بدهد؟ امکانات مجاهدین که کمتر از القاعده نیست.

همچنین "جیمز جفری" از مشاورین ارشد وزیر خارجه آمریکا گفته است: مسعود رجوی از زمان سقوط صدام حسین در تلویزیون این سازمان ظاهر نشده و صدایش هم در رادیوی این سازمان شنیده نشده و هر تصویر و صدایی که از او پخش می شود از برنامه های ضبط شده مربوط به قبل از سقوط حکومت صدام حسین است... او در بازداشت ما نیست. تا آنجا که ما می دانیم او هرگز در بازداشت ما نبوده است. تا آنجا که می دانم او در اروپای غربی یا در خاورمیانه است، اما در اردوگاه اشرف نیست.

و در نهایت اینکه از 19 فروردین سال 1382 تا کنون، تلویزیون منافقین در هر بهار و در برخی مناسبت های معدود اقدام به قرائت پیام مکتوبی از مسعود رجوی ـ که توسط مجری تلویزیون یا مریم رجوی یا پس زمینه تصویری قدیمی از وی ـ قرائت می شود و این نشانه آشکاری از حذف رجوی یا به علت مرگ و یا تسویه درونی است.

از دیگر جنایات این گروهک، بمبگذاری در حرم مطهر امام رضا (ع)

بر اساس گزارش های غیر رسمی رسیده به "تابناک"، رجوی که خود استاد تسویه درون سازمانی و حذف رقیبانش بوده است ظاهرا این بار خود دچار تسویه شده است. این گزارش حاکی است مسعود رجوی با نظر حامیان غربی سازمان منافقین و به سبب تنفر بی پایان همه ایرانیان از وی در تسویه ای داخلی که به "کودتای مریم" موسوم شده است از رهبری این گروهک خلع گردیده و از سال 82 به بعد این مریم رجوی است که رهبری این گروهک تروریستی را بر عهده گرفته است.

اما درباره اینکه سرنوشت مسعود رجوی چه شده است اطلاعات ضد و نقیضی به دست آمده، نخست اینکه گفته می شود رجوی در این تسویه از بین رفته اما به سبب بسته بودن دایره تسویه کنندگان مرگ وی افشا نشده و این گونه وانمود شده است که رجوی به سبب ملاحظات امنیتی در مکانی نامعلوم مخفی شده است!

اخبار دیگری نیز از هیات رهبری این گروهک درز کرده است که حکایت از حبس مسعود رجوی در مکانی خارج از عراق دارد به گونه ای که رجوی جز نیازهای اولیه به هیچ امکان دیگری دسترسی ندارد.

با این اوصاف به نظر می رسد هرچند مسعود رجوی ممکن است در قید حیات باشد اما او دیگر عملا مرده محسوب می شود زیرا از نظر حامیانش و همچنین جریان همراه مریم رجوی او دیگر مهره سوخته ای بیشتر نبوده که وجودش هر گونه اقدام جدید از سوی این گروهک را با شکست مواجه خواهد کرد.

و در مجموع اینکه سکوت سران گروهک تروریستی منافقین درباره سرنوشت مسعود رجوی، شکست بزرگ این گروهک محسوب می شود و این موضوع به شدت روحیه اندک باقی مانده های این گروهک را تضعیف نموده و روند فروپاشی کامل گروهک یادشده را تسریع کرده است.
ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

 

گمشده

بنده خدایی در صحن حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) ایشان(آیت الله بهجت) را دیده و گفته بود: حضرت آقا من خودم را گم کرده ام چکار کنم خودم را پیدا کنم؟ فرموده بودند: تو صحن اون طرف یک دفتر گمشدگان هست، برو و بگو تو بلندگو صدات بزنه، ببین می‌تونی خودت را پیدا کنی.

راه اینقدرها هم سخت نیست که ما سختش کردیم، یک مقدار باید آدم حواسش را جمع کند؛ هرچیزی نگوید، هر چیزی نبیند، هرچیزی نخورد، هرچیزی نپوشد و هر جایی نرود، اگر آدم خودش را ول کرد، می‌شود مثل حیوان‌ها (أولئِکَ کَالأنعَام) به هر زمینی که برسند شروع می‌کنند به خوردن علف و ... براشون مهم نیست که برای صاحبش هست یا نه؟ حلال است یا حرام؟ فرق من با حیوان چیست؟ باید انسان برود دنبال این‌که در خودش انسانیت را تقویت کند و کنترل نفس بکند، تا بتواند برسد. مرو در پی هرچه دل خواهد.

راه را گم کرده ایم

آن قدر راه را گم کرده ایم و آن قدر از قرآن و عترت کناره گرفته و دور افتاده و بیگانه شده ایم که نزدیک است به آمریکا و اروپا برویم و از آن ها سؤال کنیم که شما از قرآن و عترت چه فهمیده اید؟ به ما یاد دهید! علت آن است که ما از آن چه در دست داریم استفاده نمی کنیم و به آن عمل نمی کنیم، لذا وقتی کفار که مزایای اسلام را می دانند، چیزی می گویند تصدیق می کنیم و سخنانشان باورمان می آید. و دیگر این که ما عبید دنیا هستیم، لذا ما را با تطمیع از کتاب و عترت منحرف و منصرف کرده اند، می بینیم ولی گویا نمی بینیم! جلوی ضریح امام رضا علیه السلام در یک شب، پنج کرامت دیدم: شفای مریض و کرامت های دیگر، وقتی این مطالب را برای ما نقل می کنند، گویا داستان رستم و افراسیاب می خوانند!

برنامه ریزی برای خانواده

یکی از توصیه‌هایی که داشتند این بود که می‌فرمودند: "به خانه که می‌رسید کتاب‌ها را بگذارید پشت در و بروید تو ولی بپایید دزد نبرد" یعنی طوری زندگی نکنیدکه وقتی می‌روید خانه، تازه بخواهید چیزی بنویسید و درسی بخوانید و بند کتاب و کامپیوتر و ... بشوید؛ اشتباه است، بلکه دیگر الان باید وقتی را برای زن و بچه بگذارید. عمرتان را به سه تا 8 ساعت تقسیم کنید: یک 8 ساعت کار و تلاش، که کار و تلاش ماها درس‌خواندن و درس دادن می‌شد؛ 8 ساعت هم برای خواب و استراحت و 8 ساعت هم برای  تفریحات حلال، خانواده و تفکر.

شیطان کو؟

یک‌بار پس از نماز در بین راه مسجد و منزل بودیم که بنده خدایی به همراه ایشان آمد و با اصرار می گفت که من می‌خواهم آدم بشوم ولی نمی‌شود، آقا فرمودند: چه کسی نمی گذارد؟ گفت: شیطان. حضرت استاد ناگهان با تغیّر به سوی او روی گردانیده و فرمودند: کو؟ کجاست؟ بنده خدا گفت کی؟ ایشان گفت: شیطان کو؟! تا دستش را بشکنم، کوش؟ و ادامه داد: شیطان کاری ازش می‌آید؟ خودت نمی‌خواهی، خودت را درست کن! روی همین برخورد، یک مقدار توجّه کنیم! ما خودمون خراب می‌کنیم، و  دنبال هواهای نفسانی می‌رویم و بعد خراب می‌شود. وقتی که خراب شد و آلوده شدیم، بنا می کنیم به پیداکردن یک شخص به نام شیطان که بندازیم گردنش، و یا می‌گوییم ما را خوب تربیت نکردند، ما را عقده‌ای بار آوردند، کمبود محبّت داشتیم. ممکن است بعضی از این‌ها درست باشد، ولی این‌طور هم نیست که ما هر خراب کاری کردیم بتوانیم بیندازیم گردن یک شخص یا یک گروهی و یا عده‌ای و یا محیط و وراثت و ... . البته همه آن‌ها بی‌تأثیر نیستند ولی این‌طور هم نیست که همه انحرافات ما را گردن بگیرند بالاخره ما دارای حقّ اختیار و امتیاز نیز هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی

به نقل از تبیان


ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

هادی که ز کوت می رفتی همه گور                   

                                            دیدی که چگونه ز کوت رفتی به دور

با دلی آرام و قلبی مطمئن و بعد از 6 سال .....

 

در زیر باران ابریشمین نگاهت   چشمان زاغ و سرخی لبانت     حاجی قبول داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین و اللعن علی اعدائهم اجمعین.

خداوند
توفیق بدهد به اینکه هر چه می دانیم عمل نمائیم؛ اگر عمل کردیم به آنچه که
می دانیم و زیر پا نگذاشتیم و چشممان را نپوشاندیم [کار درست می شود]؛ ولی
اگر چشم را پوشاندیم و [مثلاً] دست روی چشم بگذاریم، قسم می خوریم که الآن
روز را نمی بینیم!! راست هم هست، دروغ نیست. تا کسی دستش را جلوی چشمش
گذاشته روز و شب را نمی بیند، هیچ چیز دیگر را هم نمی بیند. عمل نکردن به
معلومات هم همین طور است.

«
من عمل بما علم أورثه الله علم ما لا یعلم » هر کسی به معلوماتش عمل کند،
خداوند مجهولاتش را معلومات می کند به همان دلیلی که همین معلوماتی را که
فعلاً دارد، در زمان صباوت و طفولیت نداشت.

ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

بزرگترین خداگونگی انسان در این است که خود می شناسد، خود می سنجد، خود برمی گزیند، خود می سازد و خود می آفریند.
به خصلتهای کمال و تعالی آراسته شدن، پس از انتخاب آزادانه او تحقق پیدا می کند. 
  نقش آزادی در تربیت کودکان ص61

خاطراتی جذاب از شهید مظلوم دکتر بهشتی

 نشسته بودند پای تلویزیون. رئیس جمهور داشت سخنرانی می‌کرد. بد می‌گفت از بهشتی. هر چه دوست داشت گفت. یکی پای تلویزیون متلکی به بنی صدر پراند. بهشتی عصبانی شد، گفت: «حق ندارید این طور حرف بزنید. مسلمان است».

به قاضی دادگاه نامه زده بود که: «شنیدم وقتی به مأموریت می‌روی ساک خود را به همراهت می‌دهی. این نشانه تکبر است که حاضری دیگران را خفیف کنی».

 (قبل از شهادت) از دیدار امام برمی‌گشت. رفته بود توی فکر. امام خواب دیده بود عبایش سوخته، به بهشتی گفته بود مواظب خودتان باشید. می‌گفت از امام پرسیدم چرا؟ جواب داده بود:

«آقای بهشتی شما عبای من هستید».

بنی صدر که فرار کرد، زنش را دستگیر کردند. زنگ زد که زن بنی صدر تخلفی نکرده باید زود آزادش کنید.‌ آزادش نکردند. گفت با اختیارات خودم آزادش می‌کنم. می‌گفت «هر یک ثانیه که در زندان باشد گناهش گردن جمهوری اسلامی است».ادامه مطلب...

ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی
حنان ترک بازیگر محجبه سینمای مصر که چندی پیش حجاب اختیار کرده است، گفت:
ادامه مطلب...
ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی

نبودیم دیگه!!!!!

 


ارسال شده در توسط محمد امین یوسفی
mouse code|mouse code

کد ماوس